fredag den 12. november 2010

Adventskalender (Dorte aka dot-scrap)

Hej med jer.
Designteamet har lagt hovederne i blød for, at finde på nogle julede scrap-ideer til jer.
Jeg har lavet en advents kalender til min niece med 4 skuffer i og hvor toppen er lavet som et easel-card og som et shaker-kort/raslekort med små bitte glaskugler, så man kan vippe kortet, og så ser det ud som om det sner.
Jeg har også lavet en lille kalender for 2011 og limet oven på, så kan skufferne bruges til noget andet i løbet af næste år, hvis altså man har lyst til det.

Her er så et par billeder af den adventskalender jeg har lavet, samt en liste over de materialer jeg har anvendt.

Link til kalender og tutorial/vejledning ligger i sidebaren.



Jeg ligger en lille tutorial/vejledning ind i sidebaren, så I kan se hvordan I selv kan lave den. Der vil også være flere billeder på min blog, så kig forbi, hvis I har lyst til at se mere.
Der er et link til hver designer i sidebaren. Så kig endelig forbi.!!!!

Jeg har gjort det let for dig, at finde præcist de varer jeg har anvendt til dette projekt. Du kan bestille dem online ved at følge linket eller skrive koderne ned og tage dem med til din nærmeste Panduro Hobby butik og købe præcist de samme varer.

Jeg har anvendt følgende materialer:

- Karton: Blå 360632 og Rød 360626
- Mønstret papir: Paper Pad fra Panduro Hobby  Designblok purple christmas. (der er nogle rigtig lækre 
   tekst og motiv tags bagerst i denne blok)
- Transparency Frames, af transparent plast, med 2 forskellige rammemotiver.
- Transparent 3D stickers
- Brads julefigurer og julemand og Brads julegave (brugt som pynt og som håndtag på skufferne)
- Figure Punch Daisy (til de røde juleblomster på adventskalenderen)
- Limprodukter: Taperunner rød (permanent) Taperunner grøn e-z dots (flytbare). Jeg har brugt den til, at
  sætte månederne i min kalender oven på hinanden, så man kan tage en måned af, af gangen.
- Eyelet tool (brugt til at lave huller i adventskalenderen, så brads´ene kan sættes i).
- Værktøjsæt til papirhobby (indeholder alle de skønne redskaber du har brug for)
- Klæbepuder (brugt til at sætte snefnug på adventskalenderen)
- Stempelpude versa color atlantic (alle kandterne har fået sværte)
- Skumtape (brugt imellem lagene så man kan rasle med de små glaskugler så de ligner sne). Lavet som
  shaker kort/rasle kort
- Clear stamps swirls

God jule-fornøjelse og vi ses igen om 14 dage med en ny konkurrence og en ny lækker præmie fra Panduro Hobby (skønt gavekort på 200 kr.)
Designer: Dorte aka dot-scrap


Ingen kommentarer:

Send en kommentar