fredag den 10. december 2010

Panduro DT indlæg nr 3. "Billedboks/gaveæske til mormor"

 Velkommen til endnu en udfordring fra Panduro DT. Også velkommen til alle jer fra Sverige og Norge; rart at se jer også;-)

Til denne gang har jeg lavet en billedboks/gaveæske som min mor skal have i julegave af mine unger.

Boksens sider holdes sammen af låget - når låget løftes falder siderne ned - på hver inderside er klistret et billede af hver af hendes børnebørn - på den nederste side et billede af vores lille familie. I midten har jeg lavet et juletræ med en pakke "under" - pakken indeholder et sæt øreringe. Låget er prydet med en stor julerose, hvis blade er klippet ud i hånden.
Boksen er skåret ud i hvidt basispapir og alle siderne er beklædt med papir fra serien "Waiting for Santa" fra "Websters Pages"
Se min blog for nærmere vejledning.


Materialer brugt:
Hvidt basic papir (60621)
Designblok fra Websters Pages - Waiting for Santa (361129)
Stempelpude Versa color Orchid (510802) og Bamboo (510806)
Div. limprodukter . f.eks. Rød Taperunner (653548)
Punch Holy Leaf (512915) og Daisy 512929

Rigtig god scraplyst til jer alle - Silotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar