fredag den 4. marts 2011

Homedecor - billedramme

Denne måned har vi valgt, at focusere på Homedecor. Mit projekt har måske ikke så meget med scrapbooking at gøre, men jeg kan forestille mig, at det også ville give en lækker effekt på et layout.
Jeg har sat en masse knapper på en træramme og derefter malet ramme og knapper med akrylmaling og krakeleringslak.
Den færdige ramme.

Detaljebillede, som viser knapperne jeg har limet på.

Sådan så rammen ud før den blev malet.

Der er flere billeder og en beskrivelse af fremgangsmåden på min egen blog

Jeg har brugt følgende materialer:
Træramme Antik - 450109
Knappemix - 024955
Knappemix Hvid/Guld/sølv - 361600
Panokitt lim alround - 220501
Hobbylak Lysebrun - 248255
Hobbylak Hvid - 248201
Krakeleringslak - 990690

Rigtig god weekend og følg med i næste uge, hvor jeg kommer med et indlæg igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar