mandag den 25. april 2011

Bamsebjørn mini billedealbum

Jeg lovede for snart længe siden, lidt mere inspiration til noget "drengetema"; og jeg holder naturligvis hvad jeg lover, selvom det har ladet vente på sig.

Inspireret af den meget søde bamsebjørn i cut out arket artikelnr: 653582, har jeg lavet et album, ved først at kopiere og forstørre ham og derefter brugt denne som skabelon til mit album.

Den lille bamseknap samt blomstens midste er fra knappemixet artiekelnr. 024955

Bag ved bamsebjørnen sidder en mini bag and tag (artikel nr 263505) som er sværtet med distress vintage; i den står en lille personlig hilsen til Conrad. 





Skabelonen er klippet ud på et stykke hvidt karton; for at give albummet stabilitet og ligger imellem de mønstrede papirer. Alle siderne er klippet ud i hånden. Har man en elektronisk skæremaskine og er computer ferm, kan den sikkert lægges ind i et program og skæres ud, men hvis man som jeg synes at processen er den sjoveste er klippearbejdet bare hyggeligt. Alle kanter er sværtet.



Billederne har fået en bruntoning i mit billedbehandlingsprogram og en uregelmæssig "flossy" ramme.



Teksterne er præget/ skrevet med maskinen på billedet nedenfor på lysblåt basicpapir. Efter prægningen er tekst samt kanter sværtet. På den måde kan man altid lave en tekst med den farvebaggrund man ønsker til sit kort, album eller LO. 




Albummet er sat sammen med den ring hvor i der er bundet bånd på skift i 4 forskellige farver/mønstre.



Materialer anvendt:
Cut Out Bamsebjørn 653582
Bacis Pattern Heart Blue 360930
Bacis Pattern Dot Blue 360931
Basic Pattern Square Blue 360932
Basic Pattern Cirkel Blue 360933
Designark Blue Feet (forside og bagside) 360948
Sølvfarvet ring 312074
Knappemix 024955
Organzebånd brun 022540
Babybånd lyseblå 304163
Mini Bag and Tag 263505

Forsat god 2. Påskedag.
Kærligst Silotte




1 kommentar: