fredag den 29. april 2011

Nødhjælp til studenten!

Det er snart studentertid og vores tema er derfor denne gang studenter. Jeg har lavet en lille nødhjælpskuffert fyldt med "praktiske" ting til at klare sig igennem den hårde tid med fester!

Jeg har brugt en paptaske, som jeg har beklædt med dekorationsark. Teksten er printet på inkpapir.

Jeg har holdt det i en meget enkel stil, så den kan bruges til begge køn og kun pyntet med en enkelt silkeblomst, papirblade og et lille vedhæng, som er stemplet på krympeplast og efterfølgende varmet med varmepistol.

Indeni tasken her jeg puttet forskellige "nyttige" ting i små lynlåsposer, foldet og limet et stykke dekorationsark om toppen og sat printede tekster på.

Følgende materialer er brugt:
Paptaske - 050134
Dekorationsark "Studenter" - 653389
Designark "Checker" red - 361079
Clear stamp - 510254
Krympeplast - 249819
Lynlåsposer - 510042
Silkeblomster - 550202
 Papirsblade - 653455

Ingen kommentarer:

Send en kommentar