fredag den 1. juli 2011

Kort... med en anderledes form...

Kort lavet af Rikke Næhr

Jeg har her valgt at lave et kort, som en stor Paper piercing.
Jeg har først tegnet dragen, hvorefter jeg har skåret alle delene ud i forskellige mønstrede papire.
Derefter har jeg limet det op på brun karton, skåret det ud igen et par mm fra mønsterkanten og limet det hele sammen. Det gør at kartonet gør det ud for konturen i tegningen.
Tilsidst har jeg limet det hele op på den røde karton og klippet rundt om.
Her er det forsiden af kortet.

Og her er det bagsiden af kortet.

Her er de skitser jeg har tegnet.
Klik på dem, så de bliver større og derefter kopiere du dem ned på din egen computer.


Materialer jeg har brugt:
Papir fra Tilda Designblok Fruitgarden T25-34 C2
Panduro Basic Paper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar