torsdag den 29. september 2011

Hvem mon vinderen er denne gang...?

Velkommen og tusind tak fordi I kiggede forbi.

Det er nu, vinderen af vores konkurrence med temaet: Stemplede motiver skal offentliggøres.

Først og fremmest må jeg sige, at det var nogle helt fantastiske projekter. Alle er helt unikke og smukke, så vi bliver gang på gang sat på prøve, når vi skal stemme om en vinder.
Det er så svært, at finde en vinder, når der er så mange flotte projekter.

Jeg vil meget gerne ligge kommentarer ind, til alle dem der deltager i vores konkurrencer, men for flere af jer der deltager, er det ikke muligt for mig, at få adgang til jeres blogge, og det er altså derfor, at jeg ikke har givet jer en kommentar.
I de tilfælde hvor det har været muligt, har jeg skrevet en kommentar.

I skal alle vide, at vi sætter stor pris på, at I har lyst til, at deltage i vores konkurrencer. Det er med til, at gøre vores blog interessant og spændende.

Nu til vinderen:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nr. 7 Kirsten med denne helt fantastiske kuffert. Kig forbi Kirsten´s blog og se flere billeder.



Panduro Hobby og designteamet ønsker hjertelig tillykke til Kirsten med gavekortet på 200 kr. til en Panduro Hobby butik.

Du bedes sende navn og adresse til: don@privat.tele.dk kort tid efter vil du modtage et gavekort med posten.

Husk at kigge forbi i mogen, hvor vi igen er klar med en ny konkurrence, et nyt emne og nogle nye ideer.

God scrappe-lyst

Dorte aka dot-scrap

1 kommentar:

  1. Flot flot kuffert! Jeg må sige at da jeg så denne kuffert så var jeg ikke i tvivl om hvem vinderen blev! Tillykke!
    vh Karina/Renne

    SvarSlet