fredag den 28. oktober 2011

Julen står for døren... og julekalenderen skal snart i brug

Her en julekalender lavet af Rikke Næhr

Her har jeg malet og beklædt dette fantastisk julekaldender hus,
så nu kan julemåneden gå igang.


Huset er lavet i træ og malet. Jeg har i den røde maling lavet lidt struktur.

Taget er lavet med en blomsterpuch.
Jeg har punchet en masse blomster ud, klippet alle "bladende" af og lagt dem som tagplade.
Derefter har jeg givet dem Frosted Lace Stickles i kanterne.
Til allersidst har jeg malet dem med Royal Coat, for at give dem det blanke look.

Skufferne har jeg beklædt med julepapir,
hvor jeg har klippet små nisser og div. andet og limet oven på.
Skufferne har også fået Royal Coat.

De små tags er bundet på håndtaget, men har fået 3D puder på,
så de ikke sidder helt tæt på skuffen.

Den lille nisse på skorstenen, er også klippet ud af samme papir.



Materialer:
Taget: Brun karton
Frosted Lace Stickles SGG20592
Royal Coat 992051
Designark til skufferne: Fra Row of Pixies
Kalendertal T27-51 E1
De små tags er med en stor punch
Hjørner 100869
Blonde (Snekant) 5028765
Julekalenderhus: 650068

2 kommentarer:

  1. Hvordan og hvor finder jeg selve huset ?? For det er da bare for lækkert... jeg må jeg må jeg må altså prøve at lave sådan et. Og hvis jeg begynder nu, kan jeg måske nå at få det færdigt til Sarah interesserer sig for julen. :)

    SvarSlet
  2. Hej Marianne

    Du kan finde det lækre hus her:
    http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/95/9510/951025/1/650068

    Håber du finder det :o)))

    SvarSlet