fredag den 25. november 2011

Kuvert med kort - af Silotte

Mit bidrag til denne konkurrence om et gavekort til på 200,- til Panduro Hobby, ser sådan ud:


Ja, ja, ja - jeg ved det godt. Jeg har anvendt dette papir tidligere - og faktisk også til et kuvertkort, men jeg ER altså bare vild vild vild med dette papir fra Tim Holtz, så det kan sagtens klare en fremvisning mere.
Skabelonen til kuverten finder du her


Kortet set bagfra. Lukkes med en lille velcrostiker.


Blomsten er lavet af fire store blomster og to små. Jeg blev så inspireret af Dots og min klippe/klister make n´take i Panduro på RO´s torv I Roskilde i lørdags, hvor mange - både store og små hænder - punchede og foldede sådanne blomster. Bladende er lavet med en lille hjertepunch - se artikelliste herunder.


Materialer anvendt:

Designblok Tim Holtz "Vintage Shabby" 360780
Hjertepunch 512950
Blomsterpunch (3 i en pakke) 512943
Bortpunch m. hjerter 512939
Glimmerglue "Sølv" 286136
Bånd (12 stk. i pk) 304237
Taperunner 653578
Velcostikers025913

Glæder mig til at se hvad I får lavet!

Håber I alle får en fantastisk weekend
Kærligst Silotte 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar