fredag den 11. november 2011

monokromatiske farver i lilla, Dorte aka dot-scrap

Det er jo efterhånden ingen hemmelighed, at lilla er min yndlingsfarve, og derfor har jeg også valgt lille til denne monokromatiske farve udfordring.

Jeg har lavet dette kort med kortholder alt holdt i den lilla farveskala.

Det var faktisk noget af en udfordring for mig, for jeg havde flere gange lyst til, at sætte andre farver på. Jeg er til masser af farver, pynt og glitter...Der er ingen tvivl ....jeg kan aldrig få farver og glitter nok.

Så det var noget af en selvbeherskelses opgave. Det er nu også sjovt, at blive udfordret på denne måde.

Her er så resultatet.



Jeg har anvendt følgende materialer fra Panduro Hobby:

Mønstret papir: Designblok The black currant: 361120
Blomster punch: 512943
Runde lilla brads: 360740
Organza bånd 6 mm lilla: 025211
Lilla Tilda bånd med ponpon´er: 309149

Skabelonen til kortholderen vil blive lagt på min blog, så kig forbi og se flere billeder samt få "fingrene" i skabelonen hvis du vil have den.

God scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar