tirsdag den 20. december 2011

20. december - Flettet kurv med julestjerne

Rigtig glædelig jul.
Så blev det igen min tur til, at lave et bidrag til dagens låge her på Panduro Hobbys scrapbooking blog.
 Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er vild med punches og med at lave hjemmelavede blomster med dem.  Ligesom Dorte kunne jeg straks se julestjerne muligheder med den store julekuglepunch fra Panduro og jeg lavede denne blomst/julestjerne. Jeg har sat den på en kurv, som er flettet af karton. Der er et link til en tutorial på kurven min egen BLOG,  hvor jeg også har lavet en tutorial til blomsten.

 Den inderste kant på kurven er punchet med kantpunch fra Panduro og den yderste er påsat brads.

  Hanken er lavet af 3 strimler karton som er limet sammen, den miderste røde er klippet med en mønstersaks.

Nærbillede af den store blomst.

Jeg har brugt følgende materialer:
Figurstanser Julekugler - 512941
Figurstans 5/8 snefnug - 512964
Bortstns Hjerter - 512939
Panduro Basic Paper
Creme - 360622
Mørkerød - 360626
Mørkegrøn - 360636
Panokitt lim Quick - 220529
Pearl stickers Guld - 569085
Brads af metal julefarver - 061334

Ingen kommentarer:

Send en kommentar