fredag den 6. januar 2012

Kalender - af Silotte

Rigtig Godt Nytår!

Så er det tid til årets første oplæg til konkurrence om et gavekort til Panduro Hobby på 200,- kr. Denne gang er temaet "kalender".


Sidste gang vi fik varer fra Panduro, var der en design blok med fra "Donna Esabrooks" - "The colorful life". En fantastisk blok, som egner sig fantastisk til en kalender. Her på siden vises kun "februar" hvor jeg har valgt "Valentinshjertet" som motiv. Se min blog for flere billeder.



Jeg har valgt at standse tal og bogstaver ud; det er et slidsomt job, men jeg er vild med resultatet. Tallenne er lavet af resterne af det papir der er skåret fra motivet. Månedsbogstaverne er lavet med ensfarvet papir fra designblokken "The immortal love". 
Jeg har kun fået lavet februar måned færdig; resten bliver hyggearbejde over de næste mange aftener.
Orker man ikke denne fremgangsmåde, eller har man ikke en standsemaskine, er der en anden og lettere løsning. Panduro hobby særlger nemlig også div. søde stiskers med tal og figurer:





Materialer anvendt:

Designblok "The colorful life" 360585
Gør det selv kalender  264142
Stickers 125997
Designblok "The immortal love card" 360587
Distress ink Faded Jeans 510462

Rigtig god scrapweekend/
Kærligst Silotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar