tirsdag den 5. juni 2012

Lille hus

En dag jeg havde besøg af lille Emma på 2½ år forelskede hun sig i det hus. Jeg tænket så, at jeg lide skulle lege lidt med det, før Emma fik det hjem på hendes værelse. Hus er i rent træ når man køber det hos Panduro Hobby, så alle muligheder for at lege med maling og pynt er der.
Jeg startede med at grund huset med hvid akryl maling, derefter klatmalede med lysegrøn og lyserød i pletter. Derefter malet jeg med kraklingeslak på klatterne af lyserød og grøn, lod det tørre i 2 timer, hvor efter jeg malet med den cremefarvet slut maling. På steder med krakkelinglak maler jeg kun en gang, men havde godt med maling på. Under tørringen krakkeler malingen og den lyserød og grøn plet kommer til syne.
 Da Emma er en lille pillefinger, har jeg stemplet meget af pynt på med lækker stempler fra Prima.
Plus lidt stickers, lidt blomster og et par små fuglebur, som jeg håber for lov til at blive siddende.

Hilsen Connie 

Materialeliste:

451617 Træhus med skuffer
990691 Krakkelinglak
080357 stickers springtime
360872 lyserød blomster
100881 gieralane med roser
510080 cleastamp song bird
Akryl kikke hos Panduro Hobby, hvilke farer du vil have

4 kommentarer:

  1. hvor er det bare lækkert.... !!

    Hvad har du brugt til at lave murstenene ??

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fiiin, så mange søde detaljer. Jeg er sikker på den vil pynte på værelset :0)

    SvarSlet
  3. Hej Henriette.

    Jeg har et gamle stemple med mursten

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot pyntet - det vil gøre lykke på ethvert pigeværelse!

    SvarSlet