fredag den 5. oktober 2012

Halloween

Her på bloggen er emnet denne gang Halloween. 
Nu er Halloween normalt ikke noget jeg gør så meget ud af, så de små grå kom på arbejde. :)
Jeg fandt dog lidt inspiration ved at google ordet Halloween og fandt derefter på at lave denne lille gravstens æske til en pose slik.

  Forsiden.
Månen er lavet med en cirkel punch. Bogstaverne er standset ud med dies fra Panduros Lagersalg. Kat, flagermus og græskar er klippet ud af et lille hæfte med små kort og cut-outs.

 Hanken er sat på med brads  og nede i æsken ligger en pose slik..

Slikket er puttet i en cellofanpose og bundet med et stykke sort bånd og en lille tag fra blokken som jeg har klippet de andre figurer ud fra.

Der ligger en lille tutorial på æsken på min egen blog HER
Tak fordi du kom forbi!

Jeg har brugt følgende materialer:
Panduro Basic Paper Grå - 360640
Block Cards & cut-outs Scary - 360165
Båndsæt sort - 304390
Brads - 361427
Standsejern cirkel 1" - 513006

Ingen kommentarer:

Send en kommentar