fredag den 21. december 2012

21. december - Julegave

Det er den 21. december og så blev det igen min tur til at åbne dagens låge.

Jeg har købt en koncertbillet, som jeg skal give i julegave til ........siger jeg ikke her! ;)
Det er en af den slags billetter, som man selv skal printe ud og det er jo lidt kedeligt bare at putte den i en flad kuvert. Så jeg har pakket den ind som en knallert.

Det færdige resultat.

 Jeg klippede et stykke bølgepap lidt større end billetten og rullede det sammen med billetten indeni..

Et ark silkepapir uden om bølgepappet

  og en snor bundet om enderne


Til sidst satte jeg et stykke designpapir rundt om og så var det klar til lidt pynt.
Blondebånd, et udstandset hjerte som jeg har stemplet på, en hæklet blomst, roser og bling. Den lille kuvert med taggen er til og fra kortet.

Rigtig glædelig jul og tak fordi du kom forbi!

Jeg har brugt følgende materialer:
Bølgepap - 670007
Designark Letter from old days - 361348
Båndsats Dark Brown - 304389
Pearl Stickers mix - 569082
Super mini envelopes - 653261
Hæklede blomster hvid - 304066
Miniroser Ivory - 650130
Clearstamps Gran og Pingvin - 510063
Clearstamps Vintage baggrunde - 510082
Figurstanse Hjerte m bølget kant - 512938
Silkepapir hvid - 600315
Jutegarn brun - 300608

2 kommentarer:

  1. Rigtig fed idé her, og så ser det virkelig godt ud også. tak for rigtig god inspiration her igen.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok smart og kreativt fundet på:-)

    SvarSlet