fredag den 7. december 2012

Juletræ som bordpynt


Bag låge nr. 7 befinder sig, en lille krativ pynte ting.
Jeg har lavet dette juletræ og sat det i en kuppel. Jeg synes det pynter selvom det er meget simpelt.



Fold 2 gange og klip et lille bitte hul ude i spidsen som vist herunder.

Der skal foldes ialt 8 gange.
 
Her så det færdige resultat. Du kan lave det med alle de lag du ønsker dig, stort eller småt, det er samme nemme fremgangsmåde.

Jeg har brugt en gammel spole og et træspyd.



Jeg har brugt limpistol og smeltelim til at sætte lagene på træpinden.


Jeg har sluttet toppen af med en sølvperle.
Jeg har placeret træet og en lille tromme på noget kunstig sne i en skøn kuppel.

Jeg har brugt følgende materialer:
Basic grøn: 360636
Glaskuppel: 480494
Dekorations sne: 244111
Metal perle, mat sølv: 312333

Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

1 kommentar:

  1. Fed ide og så er det hurtigt og nemt, lige hvad vi har brug for nu.

    SvarSlet