fredag den 10. maj 2013

Gavepose i shabby chic/vintage.

Jubbbbiiiiiii jeg har haft scrappetid og fået lavet en gavepose klar til Søndag(mors dag).
Jeg har fortsat med at lave shabby chic, altså douche farver, gerne masser af blonder og blomster og glimmer! og evt. hvidmalet metal.- her et vedhæng med Rock my world - og en brads

Jeg må indrømme at den stil pt. Er lige mig, det romantiske som kan passe både til konfirmander og nyfødte..... Og inderst inde er jeg nok en evig romantiker.
Her lidt nærbilleder..



Jeg har brugt

present poser 263645
brads vintage style361474
store perler med flad baggrund 56327
hvid maling 920851
lyserød blonde 560255 29
tilda design blok 480518
metal vedhæng 311921
lyserøde og pink roser 360872
kant punch  512994

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot.
    I har da vist godt nok lige ramt et godt emne denne gang, alle jeres bidrag er bare super flotte alle sammen. Man får virkelig lyst til at lave noget nu.

    SvarSlet
  2. Meget, meget fin pose. Yderst romantisk stil. Jeg er især vild med det gennemgående rosetema på posen, men nu er jeg jo også en blomster-freak.

    SvarSlet