fredag den 21. juni 2013

Tema - Sparegrise/sparebøsser

Vi er klar med et nyt tema og en ny udfordring, som desværre også bliver vores sidste, da Panduro Hobby efter godt 2½ år, har besluttet at nedlægge vores designteam. 
Et stort tak til Panduro Hobby fra os alle i designteamet, det har været en ren fornøjelse, at få lov til at være med på holdet.
Og rigtig mange tak til alle jer, som har fulgt med her og deltaget i vores udfordringer. 
Vi kan alle 5 stadig følges på vores egne blogge - bare klik på vores billeder i højre side af bloggen her. 
Og nu til vores sidste tema og udfordring, som denne gang er

Sparegrise/sparebøsser

Du kan enten lave en fysisk sparegris, et layout med et billede af en sparegris eller noget helt andet - det skal bare være noget med sparegrise/sparebøsser.

Vi har desværre stadig tekniske problemer med den lille blå frø, så hvis du ikke kan se den herunder, må du lægge et link til dit bidrag i kommentarfeltet. 
Husk det skal være et direkte link, så vi kan finde det på din blog! 

Denne sidste opgave er en lodtrækningsopgave 
og den heldige vinder får et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.

Konkurrencen slutter onsdag den 3. juli kl. 12.00

5 kommentarer:

  1. Det kan Panduro da ikke bare gøre - de/i er jo med til at sprede ideerne og burde da gå forrest for scrapbooking, i det hele taget hobbyarbejder...skuffende.

    men jeg håber alle fra Design temet vil bruge 2 sek. på at kigge på min blog - jeg havde glædet mig til at deltage i en af jeres konkurrencer med mit store projekt.

    http://scrapsak.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med Scrapsak, det er virkelig skuffende, da det er her man får ideerne til, hvad man skal købe næste gang.Så jeg håber da godt nok også, at de hurtigst muigt skifter mening, og lader det fortsætte her. Men det er jo snart det samme alle vwegne, alle tænker kun på hvor de kan spare, selv om alt er så dyrt som aldrig før.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok ærgerligt...Hvad er Panduro uden en hobby-blog ?
    Jeg tror at rigtig mange har fundet vej forbi butikken fordi de er blevet inspireret af de materialer som I har brugt her på udfordringsbloggen.
    Mon vi ikke har været flittige nok til at deltage i udfordringerne ? Det må vi tage til efterretning hvis der fremover kommer DANSKE udfordringsblogge...

    SvarSlet
  4. Jeg har lavet en sparegris

    Link til min side:
    http://www.leneskreativeside.blogspot.dk/2013/07/scrap-sparegris.html

    SvarSlet
  5. Trist å høre at det er den siste utfordringen fra dere.

    Her har jeg ei sparebøsse jeg har laget:
    http://toinishobbyskatter.blogspot.no/2013/07/sparebsse.html

    Ha en fin sommer :)

    SvarSlet